REKLAMA
REKLAMA

Metro Group za pośrednictwem Alibaby wchodzi na chiński rynek e-commerce

Autor: www.dlahandlu.pl 9 września 2015 09:47

Metro Group za pośrednictwem Alibaby wchodzi na chiński rynek e-commerce fot. Metro Group

8 września Metro Group poinformowało o strategicznym partnerstwie z firmą Alibaba w celu promowania sektora e-commerce w Chinach. Zgodnie z umową koncern rusza z internetowym sklepem oferującym niemieckie towary. Sklep będzie funkcjonował na platformie Alibaby.

REKLAMA

Witryna zaoferuje produkty marek własnych Metro Group. W pierwszej pazie pojawi się ponad 100 produktów z kategorii: nabiał, produkty gotowe, kawa i czekolada oraz kosmetyki marki własnej Real. Planowane jest rozszerzenie asortymentu o więcej produktów żywnościowych.

Produkty wysyłane z Europy będą przechowywane w magazynach w strefie wolnego handlu Shanghai.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13902

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA