Mex Polska zamierza rozwijać system franczyzy

www.portalspozywczy.pl 17 czerwca 2012 15:27

Mex Polska zamierza rozwijać system franczyzy

- Obecnie skupiamy się na realizacji naszych celów emisyjnych i rozwoju organicznym. Kolejne lokale otwierać będziemy w oparciu o dotychczas funkcjonujące marki. Docelowo chcemy mieć około 30-40 restauracji The Mexican, 30 Pijalni Wódki i Piwa, 20 restauracji Browar de Brasil oraz kilka klubów muzycznych - w założeniach strategicznych na rozwój tego ostatniego segmentu nie kładziemy jednak nacisku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska SA.


Jak przyznaje Paweł Kowalewski, spółka nie wyklucza w przyszłości wprowadzenia kolejnego konceptu, w całości przygotowanego przez Mex Polska lub też przejęcia konceptu nowego dla biznesu jak np. pizzeria lub sushi bar. - Na tej bazie moglibyśmy pokusić się o zbudowanie kolejnej ogólnopolskiej sieci lokali - dodaje.

Mex Polska SA zarządza obecnie siecią 22 lokali w całej Polsce - od Sopotu do Zakopanego. - Konsekwentnie realizujemy cele emisyjne i stale monitorujemy rynek pod kątem nowych możliwości dla naszego biznesu. Nie inwestujemy jednak na siłę - stawiamy na jakość, a nie na ilość. Dla naszych placówek wybieramy wyłącznie lokalizacje, które gwarantują wysoką stopę zwrotu z inwestycji. Jesteśmy obecnie na zaawansowanym etapie projektu otwarcia nowej restauracji w Warszawie. Do końca 2012 roku planujemy również otworzyć cztery nowe Pijalnie Wódki i Piwa, dla których obecnie poszukujemy odpowiednich lokalizacji. Nie oznacza to, że nie zamierzamy rozwijać pozostałych konceptów. Liczba zrealizowanych inwestycji jest jednak uwarunkowana dostępnością atrakcyjnych lokalizacji z akceptowalnym czynszem - komentuje prezes.

Zaznacza, że spółka zamierza rozwijać system franczyzy, co pozwoli na zwiększenie efektywności prowadzonego biznesu. - Obrany przez nas kierunek rozwoju jest powszechnie stosowaną formą ekspansji rynkowej - co potwierdzają doświadczenia światowych potentatów gastronomicznych. Umowy franczyzy podpisane zostaną z najlepszymi kierownikami restauracji, którzy od teraz dbać będą o sprawne funkcjonowanie poszczególnych lokali, równocześnie pracując na "własny rachunek". Ponadto, do współpracy przy rozbudowie sieci Mex Polska zaangażujemy inwestorów. Przyjęta strategia gwarantuje umocnienie pozycji naszych marek przy równoczesnym zwiększeniu przychodów. Innymi słowy - to opłacalna inwestycja - tłumaczy Paweł Kowalewski.

Pierwsze pilotażowe kontrakty podpisane będą prawdopodbnie na przełomie II i III kwartału tego roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane