REKLAMA
REKLAMA

Międzychód wchodzi do Piotra i Pawła

Autor: dlahandlu.pl 11 grudnia 2014 09:57

Międzychód rozwija dystrybucję swoich przetworów warzywno-owocowych i dań gotowych. Marka obecna jest m.in. w takich sieciach handlowych jak Selgros oraz w sklepach Grupy Eurocash. Na przełomie listopada i grudnia weszła także na półki ponad 100 supermarketów Piotr i Paweł w całej Polsce.

REKLAMA

Aktualnie w skład sieci dystrybucji wchodzą m.in.: Selgros Cash&Carry, Intermarché, Grupa Eurocash S.A. (Polska Sieć Handlowa „Lewiatan" i Delikatesy Centrum), Chata Polska S.A., SPAR Polska S.A., PSS „Społem", SŁONECZKO Sp. z o.o., Stokrotka Sp. Z o.o. oraz DINO Polska S.A.
Międzychód oferuje szerokie portfolio produktów: tradycyjne dania gotowe, sosy pomidorowe, przetwory warzywne (ketchup i koncentrat pomidorowy), a także dżemy i powidła. Produkty Międzychodu nie zawierają sztucznych dodatków: konserwantów, barwników, aromatów czy wzmacniaczy smaku.

W niedalekiej przyszłości przetwory i dania gotowe z Wielkopolski będą dostępne w kolejnych sieciach handlowych.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA