Międzychód z niestandardową akcją samplingową

Autor: pr 10 sierpnia 2015 14:35

Międzychód z niestandardową akcją samplingową Podczas akcji samplingowych produktów marki Międzychód spróbowało ponad 30 tys. Polaków (fot. mat.pras.)

Zabytkowe wozy strażackie, samochody dostawcze, namioty i zaplecze kuchenne - w ten sposób wielkopolska firma Międzychód promuje w całej Polsce swoje dania gotowe. Od czerwca, podczas akcji samplingowych, produktów bez sztucznych dodatków i konserwantów spróbowało ponad 30 tysięcy Polaków. To nie koniec. Międzychód zapowiada wsparcie akcji o dodatkowych pięć drużyn by dotrzeć w każdy zakątek naszego kraju.

– Wakacyjny sezon podróży stał się dla nas inspiracją do przygotowania specjalnego „eventu na kółkach” czyli „Międzychód Tour”. Chcemy dotrzeć w różne rejony naszego kraju i przypomnieć Polakom, jak dobre są produkty z Międzychodu. Nasze dania pochodzą z naturalnych składników,
a przy tym są pozbawione konserwantów, barwników i aromatów oraz wzmacniaczy smaku – mówi Magdalena Kasperczak, dyrektor ds. Marketingu z Międzychodu.

Międzychodzki Tour rozpoczął się w czerwcu. W ciągu dwóch miesięcy zabytkowe wozy strażackie odwiedziły m.in.: Gran Tourismo Polonia i Airshow w Poznaniu, Festiwal w Jarocinie oraz Woodstock. Degustacje to głównie doskonały bodziec zachęcający do dokonania zakupu, dlatego Międzychód prowadzi je również przed sklepami, m.in. w Koninie, Turku, Szczecinie, Gryficach, Koszalinie czy Kołobrzegu. Głodni konsumenci mogą spróbować zarówno tradycyjnych, polskich dań jak fasola po bretońsku czy flaki, ale także nowych, oryginalnych smaków – ciecierzycy w warzywach czy boeuf strogonowa z makaronem. Na spragnionych czeka sok pomidorowy oraz pomidorowo – ogórkowy.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane