Międzynarodowe marki próbują trafić do millenialsów z odświeżoną ofertą

Autor: TNS za Catmind.pl. 5 sierpnia 2016 14:31

Pokolenie Y, tzw. Millenialsi są obecnie najliczniejszym i najbardziej zróżnicowanym pokoleniem w Stanach Zjednoczonych. Jest to pokolenie wymagające, o nieco innych wartościach – w kategorii alkoholi wyrażają je zwrotem do alkoholi rzemieślniczych, zakorzenionych lokalnie. Boleśnie odczuły to międzynarodowe marki i próbują trafić do millenialsów z odświeżoną ofertą – czy w porę? - pyta TNS Global.

Wg Goldman Sachs to pokolenie zmieni ekonomię. Nie dziwi zatem, że Smirnoff i Absolut na swoim największym rynku próbują się ratować przed ich odwrotem. Pytanie czy nie jest jednak za późno. Młodzi Amerykanie zwrócili się w kierunku alkoholi lokalnych (szczególnie popularnych w US małych destylarni whiskey) i craftowych. O ile Absolut ma im do zaoferowania lokalną historię szwedzkiego miasteczka i ciągle poszukuje nowości (odświeżone, designerskie opakowania, limitowane edycje), o tyle Smirnoff ma większy problem – mała wiarygodność i oderwanie od lokalnego osadzenia. Smirnoff próbuje przemawiać do tego pokolenia w nieco innym tonie – imprezowym Smirnoff Electric.

W Polsce do pokolenia Y mówi ostatnio Wyborowa – kampania „Słuchaj miasta” to z jednej strony limitowana edycja wódek dedykowanych europejskim miastom, z drugiej – współpraca z popularnym przedstawicielem tego pokolenia. Pasja i sukces Radzimira Dębskiego dobrze wpisuje się w wartości tego pokolenia. Ciekawe jak ta kampania pomoże odświeżyć marce wizerunek i dotrzeć do młodych konsumentów?

Czy myślenie o marketingu pokoleń zakorzeni się na dobre w Polsce?

Artykuł pochodzi z Inteligentnego Monitoringu Kategorii Catmind.pl.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4153

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane