REKLAMA
REKLAMA

Mieszkańcy wsi też korzystają z zakupów grupowych

Autor: PBI 28 stycznia 2011 15:13

Firma Polskie Badania Internetu (pbi.org.pl) opublikowała raport na temat zakupów grupowych w Polsce.

REKLAMA
W raporcie możemy przeczytać m.in. że oferta serwisów grupowych jest skierowana przede wszystkim do mieszkańców dużych i średnich miast. Na przykład Gruper.pl oferuje zakupy w ponad 50, a Groupon.pl w ponad 20 miastach. Okazuje się jednak, że 30 proc. odwiedzających serwisy to mieszkańcy wsi. Wynika to faktu, że większość serwisów stara się także oferować ciekawe oferty o zasięgu „cała Polska", które często są propozycjami od sklepów internetowych (bon zniżkowy) lub pobytem w hotelu w atrakcyjnej miejscowości (np. nad morzem lub w górach).

O atrakcyjności ofert decyduje najbardziej kwota lub procent udzielonej zniżki. Typ oferowanego dealu (np. restauracja czy spa) ma mniejsze znaczenie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12601

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA