Mija moda na zakupy grupowe

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 10 września 2012 08:52

Rok 2011 okrzyknięto czasem zakupów grupowych, jednak teraz coraz częściej mówi się o ich zmierzchu. Klienci skarżą się na niska jakość usług, a firmy - na straty zamiast zysków. Słyszy się także oskarżenia, że korzystanie z zakupów grupowych sprowadziło kłopoty na biura podróży - pisze Dziennik Gazeta Prawna.

Jak podaje DGP, na działający od kwietnia 2011 r. portalu AnyGroupon klienci skarżą się na kiepskie, a czasem oszukańcze usługi kupione w serwisach grupowych. Serwisy zapewniają, że choć wpadki się zdarzają, to robią wszystko, by były sporadyczne. Jednocześnie, zaczynają aktywnie walczyć o poprawę wizerunku.

Zdaniem ekspertów, model najszybszych wzrostów w tym modelu biznesowym już się skończył, ale jest jeszcze spora grupa internautów i usługodawców, którzy nie skorzystali z zakupów grupowych. To do nich teraz serwisy będą starały się dotrzeć - czytamy w DGP.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11170

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane