REKLAMA
REKLAMA

Mikołaj Ciaś szefem marketingu Coca-Cola Poland Services

Autor: dlahandlu.pl 17 maja 2016 12:45

Mikołaj Ciaś objął funkcję dyrektora marketingu w Coca-Cola Poland Services odpowiedzialnego za stworzenie i realizacje strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfolio firmy w Polsce.

REKLAMA

Mikolaj Ciaś ma długoletnie doświadczenie w branży FMCG. Od 2005 roku tworzy i realizuje strategie marek z portfolio firmy Coca-Cola. Pełnił funkcję senior marketing managera odpowiedzialnego za kategorię napojów gazowanych, w tym za marki Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Sprite, Fanta, Kinley oraz innowacje w obrębie kategorii.

Był także odpowiedzialny za grupę marek Coca-Cola w regionie Europy Północnej i Centralnej obejmującym: Polskę, Czechy, Słowację oraz kraje Bałtyckie. Odpowiadał także za wprowadzenie marki Coca-Cola Zero na polski rynek.

Jako marketing and commercial activation manager zarządzał zespołem dedykowanym projektowi UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie, będąc odpowiedzialnym za działania marketingowe, komunikacyjne i sponsoringowe w obu tych krajach.

Był także szefem kategorii napojów niegazowanych w Coca-Cola Poland Services i odpowiadał za budowanie pozycji marek Powerade, Nestea, Kropla Beskidu oraz Cappy.

Zanim dołączył do zespołu firmy Coca-Cola, miał już ponad szesnastoletnie doświadczenia zawodowe w sektorze FMCG w Unilever Polska i Carlsberg Polska, gdzie odpowiadał za marketing wielu marek.

Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, którą ukończył z wyróżnieniem w ramach indywidualnego toku studiów na Wydziale Inżynierii Środowiska z zakresu informacji i zarządzania. Jest także absolwentem kursów dla Kadry Zarządzającej w renomowanej IMD Business School w Lozannie w Szwajcarii.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA