REKLAMA
REKLAMA

Mikro-kawiarnie chcą podbijać polskie miasta

www.portalspozywczy.pl 14 stycznia 2014 14:39

Firma SaleCity, która prowadzi kawiarnię Take Away Coffee we Wrocławiu na zaledwie 6 mkw., ruszyła z programem franczyzowym. Do stolicy Dolnego Śląska, chce otwierać lokale w innych miastach Polski.

REKLAMA

Take Away Coffee to nowy koncept na polskim rynku - skoncentorwany na jak najszybszej obsłudze klienta, który ma możliwość zamówienia produktów (w możliwie najniższych cenach) tylko na wynos, bez możliwości konsumpcji w środku lokalu.

Przewidywana suma inwestycji to 25 tys. zł brutto + 300 zł netto miesięcznie przez cały okres trwania umowy. Firma poszukuje franczyzobiorców dysponujących lokalem w miejscu o dużym natężeniu ruchu pieszych.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA