Mikro-kawiarnie chcą podbijać polskie miasta

www.portalspozywczy.pl 14 stycznia 2014 14:39

Firma SaleCity, która prowadzi kawiarnię Take Away Coffee we Wrocławiu na zaledwie 6 mkw., ruszyła z programem franczyzowym. Do stolicy Dolnego Śląska, chce otwierać lokale w innych miastach Polski.

Take Away Coffee to nowy koncept na polskim rynku - skoncentorwany na jak najszybszej obsłudze klienta, który ma możliwość zamówienia produktów (w możliwie najniższych cenach) tylko na wynos, bez możliwości konsumpcji w środku lokalu.

Przewidywana suma inwestycji to 25 tys. zł brutto + 300 zł netto miesięcznie przez cały okres trwania umowy. Firma poszukuje franczyzobiorców dysponujących lokalem w miejscu o dużym natężeniu ruchu pieszych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane