Mikromusic promuje markę Dilmah

Autor: Marketing przy kawie 27 czerwca 2014 09:59

Internecie pojawił się klip zespołu Mikromusic „Lato 1996", stworzony w ramach akcji promującej markę Dilmah. Teledysk stanowi pierwszy odcinek projektu branded content pod nazwą „W rytmie natury".

 

Kampania zakłada realizację wideoklipów do kolejnych premierowych piosenek polskich artystów. Poszczególne single inspirowane są kolejnymi porami roku, zgodnie z hasłem marki - „W rytmie natury". Każdy utwór zostanie skomponowany i wykonany przez innego artystę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane