REKLAMA
REKLAMA

Mikromusic promuje markę Dilmah

Autor: Marketing przy kawie 27 czerwca 2014 09:59

Internecie pojawił się klip zespołu Mikromusic „Lato 1996", stworzony w ramach akcji promującej markę Dilmah. Teledysk stanowi pierwszy odcinek projektu branded content pod nazwą „W rytmie natury".

REKLAMA

 

Kampania zakłada realizację wideoklipów do kolejnych premierowych piosenek polskich artystów. Poszczególne single inspirowane są kolejnymi porami roku, zgodnie z hasłem marki - „W rytmie natury". Każdy utwór zostanie skomponowany i wykonany przez innego artystę.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA