Mila nie planuje rozwoju przez franczyzę, bo chce utrzymać wysokie standardy sieci

Autor: wiadomoscihandlowe.pl 12 kwietnia 2015 21:20

Artur Kasner, prezes spółki Market­‑Detal, zapewnia, że sieć Mila, stanowi połączenie tego, co mają do zaoferowania dyskonty i supermarkety z rozwiązaniami, których na próżno szukać w obu wymienionych formatach. Sieć specjalizuje się w codziennym dostarczaniu do sklepów świeżych warzyw, owoców, mięsa, wędlin, serów oraz ciast - informuje serwis wiadomoscihandlowe.pl.

Od początku stycznia 2015 r. firma otworzyła 11 supermarketów. Rocznie planuje uruchamiać ponad 30 placówek na terenie całej Polski. Obecnie, Artur Kasner, prezes spółki Market­‑Detal, nie przewiduje rozwoju poprzez franczyzę, bo zależy mu na utrzymaniu wysokich standardów we wszystkich punktach sprzedaży.

Jak informują wiadomoscihandlowe.pl firma posiada własne centrum logistyczne w Krągoli, z którego codziennie dowozi produkty do sklepów. Tą drogą dostarcza około 95 proc. asortymentu. Koncentruje się na współpracy z producentami.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • nie wiem 2015-04-13 08:24:49

    swieze warzywa owoce, wędliny, sery ma polomarket, intermarsze, lidl, bidronka

    gdzie roznica?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane