Mila wdraża nowy koncept sklepu w Płocku

Autor: dlahandlu.pl 23 września 2016 13:33

Mila wdraża nowy koncept sklepu w Płocku Fot. Mila

Sieć Mila otworzyła kolejny sklep w nowym formacie. Zmodernizowana placówka handlowa market-Detal z logo Mila, została zlokalizowana w Płocku przy ulicy Wyszogrodzkiej 163. W obiekcie zmieniło się stoisko alkoholowe, lada mięsna i wędliniarska oraz stoisko piekarniczo-cukiernicze. To już trzecia odnowiona placówka handlowa, należąca do sieci Mila.

W sklepie w Płocku wprowadzone zostało stoisko piekarniczo-cukiernicze. Klienci będą mogli tam kupić pieczywo wypiekane na miejscu ze świeżego, niemrożonego ciasta, pieczywo regionalne, ciasta i inne wyroby cukiernicze. Słodkie „luzy”, ciasta oraz cukierki, zostaną umieszczone w specjalnie zaprojektowanym do tego regale w którym prezentować się będą nadzwyczaj smakowicie. Zostanie również odmienione stoisko alkoholowe, które stało się w 100% samoobsługowe - klient samodzielnie będzie mógł sięgnąć po produkty, które chce zakupić. Odnowiona została również lada z mięsem i wędlinami oraz stoiska kasowe.

Supermarkety Mila to warzywniak, cukiernia i sklep mięsny, pod jednym dachem. Głównym celem strategii asortymentowej jest realizacja wszystkich potrzeb klienta w codziennych zakupach, tak aby znalazł wszystko to, czego potrzebuje w jednym miejscu. W sieci Mila, dostępnych jest 6000 artykułów.

Sieć Mila liczy obecnie 189 placówek.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • arturro 2016-09-24 22:40:17

    polo było lepsze, tańsze itp...

  • Eryk 2016-09-23 15:22:48

    i po co to jak się sprzedają

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane