Milea chce być największa siecią delikatesów osiedlowych

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 10 listopada 2010 07:10

Milea chce być największa siecią delikatesów osiedlowych

W ostatnim sieć Milea zintensyfikowała otwarcia delikatesów. - Wciąż kontynuujemy przyjętą strategię rozwoju na rok 2010. Obecnie mamy już blisko 100 placówek i ciągle przybywa nowych - mówi Dariusz Bożek, prezes spółki Detal Koncept, organizatora sieci Groszek oraz Milea.

- W najbliższym czasie planujemy kolejne otwarcia w Zarzeczu, Jodłownikach, Gołdapi czy Tychach. Wspólnie z franczyzobiorcami skupiamy się także na podnoszeniu standardów i jakości delikatesów działających pod szyldem Milea - dodaje prezes Detal Koncept.

I zapowiada dalszy dynamiczny rozwój konceptu. - Dążymy do tego, by Milea była największą w Polsce franczyzową siecią delikatesów blisko domu,
identyfikowanych przez konsumentów jako miły i przyjazny sklep, a przez partnerów handlowych jako zyskowny i stabilny biznes - mówi Dariusz Bożek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane