Milea usprawniła logistykę i wdrożyła nowoczesne rozwiązania IT

Autor: dlahandlu.pl 15 grudnia 2010 10:20

- Bieżący rok uznajemy za udany. Z jednej strony pozyskaliśmy nowych franczyzobiorców, z drugiej -przeanalizowaliśmy dotychczasową działalność sieci i nakreśliliśmy perspektywę na kolejne lata. Wspólnie z franczyzobiorcami skupiliśmy się na usprawnieniu logistyki oraz wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych i nowych standardów operacyjnych - mówi Dariusz Bożek, prezes zarządu Detal Koncept Sp. z o.o., organizatora sieci Milea.

- Zapewniliśmy naszym franczyzobiorcom dostęp do pełnej oferty asortymentowej kluczowego dostawcy sieci - Grupy Dystrybucyjnej Tradis. Wprowadziliśmy także grafiki dostaw, uwzględniające specyfikę poszczególnych lokalizacji. Nowe regulacje dotyczące premii handlowych uprościły zasady ich naliczania i przekazywania franczyzobiorcom. Nieustannie udoskonalamy również warunki handlowe, gwarantując franczyzobiorcom m.in. najlepsze ceny zakupu najbardziej rotujących produktów - dodaje Dariusz Bożek.

Obecnie sieć Milea skupia niemal 100 placówek i nieustannie pozyskuje nowych franczyzobiorców.

Zobacz jakie ceny obowiązują w Milei


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane