REKLAMA
REKLAMA

Milka konkursem konsumenckim wspiera sprzedaż przed Bożym Narodzeniem

Autor: dlahandlu.pl 23 listopada 2015 11:15

Milka startuje z konkursem konsumenckim, w którym najmilsze życzenia świąteczne przesłane przez konsumentów będzie można zobaczyć na tablicach reklamowych w wybranych miastach Polski. Kampania będzie wspierana poprzez spoty w telewizji, działania w Internecie i social mediach, w punktach sprzedaży oraz na outdoorze.

REKLAMA

Pomiędzy 23 listopada a 6 grudnia należy wysłać życzenia poprzez www.fioletowastrona.pl; 8 grudnia wyłonionych zostanie trzystu zwycięzców konkursu. Ich życzenia znajdą się nie tylko w skrzynce mailowej bliskiej osoby, ale także pojawią się na tablicy reklamowej w drugiej połowie grudnia w wybranej lokalizacji w Polsce.

Akcja świąteczna Milki jest wsparta zintegrowanymi działaniami w telewizji (emisja spotu w TV, VOD i kinach), a także obszarze digital oraz w punktach sprzedaży i na outdoorze. Spot zobaczyć można od 16 listopada w głównych stacjach tv. Podczas tegorocznej kampanii marka zaplanowała intensywne działania komunikacyjne adresowane do użytkowników mediów społecznościowych (Facebook, YouTube).

 

Milka po raz drugi przekazała na działalność Szlachetnej Paczki pół miliona złotych.

 

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13616

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA