REKLAMA
REKLAMA

Milka rusza z kampanią reklamową

Autor: dlahandlu.pl 24 kwietnia 2014 09:31

Mondelez Polska rozpoczyna II edycję ogólnopolskiej kampania „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!". O tytuł Najmilszego Miasta w Polsce i nagrodę główną, wartą pół miliona złotych promocję zwycięskiego miasta, starać się będzie 913 miejscowości. Akcja rozpocznie się 25 kwietnia i będzie wspierana szeregiem działań w telewizji, radiu, internecie i punktach sprzedaży.

REKLAMA

W ramach plebiscytu „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!" organizatorzy będą szukać najbardziej sympatycznej miejscowości w Polsce, czyli takiej, w której mieszkają życzliwi, uśmiechnięci, mili i otwarci ludzie.

W inicjatywie można wziąć udział za pośrednictwem kilku interaktywnych platform: strony www.fioletowastrona.pl, aplikacji na Facebooku (www.facebook.com/MilkaPoland) lub dzięki aplikacji mobilnej Najmilsze Miasto. Głosy w akcji Milki mają formę wirtualnych przytuleń. Im więcej przytuleń wysłanych przez mieszkańców i miłośników danego miasta do przyjaciół i znajomych, tym większe są szanse na wygraną właśnie tej miejscowości.

Kampania „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!" ma pięć etapów. Pierwszy rozpocznie się 25 kwietnia, a zakończy 25 maja. Zostaną wówczas wyłonione trzy miasta, które przejdą do finału akcji. To one, w następnych tygodniach będą się starały o tytuł Najmilszego Miasta w Polsce.

Dla mieszkańców każdego z miast finalistów zorganizowane zostaną imprezy plenerowe, z udziałem gwiazd polskiej sceny muzycznej. Najważniejsze wydarzenia będą relacjonowane w ogólnopolskich stacjach radiowych i telewizyjnych. Wielki finał na żywo będzie emitowany w TVN.

Najmilsze miasto w Polsce poznamy 6 lipca. Nagrodą dla zwycięzcy jest promocja dla miasta i jego mieszańców o wartości pół miliona złotych.

W głównych i niszowych stacjach telewizyjnych będzie można obejrzeć reklamę, która jest częścią kampanii Milki „Śmiało, bądźmy delikatni". Do współpracy, podobnie jak w ubiegłym roku, zaproszeni zostali partnerzy mediowi: telewizja TVN oraz rozgłośnie RMF i RMF Maxx, którzy będą relacjonować wydarzenia poszczególnych etapów i zachęcać do wzięcia udziału w konkursach towarzyszących wyborowi najmilszego miasta. Działania promocyjne znajdą również odzwierciedlenie w obecności w punktach sprzedaży w postaci dedykowanych materiałów wizualnych, zapraszających do udziału w zabawie.

Materiały informacyjne i promocyjne dla miast, które chcą dołączyć do akcji, są już dostępne na stronie www.fioletowastrona.pl.

Pierwszym Najmilszym Miastem w Polsce został Bytom. W finale, oprócz Bytomia, znalazły się Ostrów Wielkopolski i Rawa Mazowiecka.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA