PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Millenialsi z Wielkiej Brytanii robią zakupy w Lidlu i Aldi

Autor: esmmagazine.com, dlahandlu.pl 31 października 2016 10:09

Z najnowszych badań wynika, że wśród gospodarstw domowych w Wielkiej Brytanii w których Millenialsi (osoby w wieku 16-35) są głównymi klientami, zwiększenie wydatków na zakupy w dyskontach jest najbardziej widoczne.

REKLAMA

Badanie Nielsen Homescan wykazało, że Millenialsi są grupą najsilniej reprezentowaną w Londynie i Yorkshire.

Aldi, które posiada silną pozycję w północnej Anglii, odnotowano 46-proc. wzrost zakupów dokonywanych przez ta grupę społeczną.

Lidl, który ma silną pozycję w Londynie odnotowało wzrost wydatków Millenialsów o 28-proc.

Przypomnijmy, według badania Deloitte, w ciągu najbliższej dekady Millenialsi  będą stanowić ok. 75 proc. osób aktywnych zawodowo na świecie. Prawie sześciu na dziesięciu reprezentantów generacji Y informacji o towarach i usługach poszukuje w Internecie, a jedna trzecia zbiera informacje o promocjach i rabatach w mediach społecznościowych. Z punktu widzenia istotnych dla nich wartości uwielbiają autentyczność, kreatywność, oryginalność i wyrafinowanie intelektualne. Nie cierpią powtarzalności, zwyczajności i rutyny. Czyni to z Millenialsów bardzo trudną grupę konsumencką dla marek masowych, bowiem niemal z definicji reprezentują one przeciwne wartości – dostępność, powszechność i przemysłową powtarzalność.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16533

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA