REKLAMA
REKLAMA

Mispol będzie dostarczał sieci Netto marki własne za 19 mln zł

Autor: portalspozywczy.pl 10 listopada 2011 15:43

Sieć sklepów dyskontowych Netto podpisała z firmą Mispol umowę handlową na dostawę produktów pod marką własną sieci handlowej. Szacunkowa wartość umowy między Mispolem a siecią Netto wynosi około 19 mln zł.

REKLAMA
Sieć sklepów dyskontowych Netto ma obecnie w Polsce ponad 230 placówek handlowych.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA