REKLAMA
REKLAMA

Mispol dostarczy marki własne do sieci Stokrotka

Autor: GPW InfoStrefa 24 stycznia 2014 11:26

Zarząd Mispol SA poinformował, że do spółki wpłynęło podpisane przez obie strony porozumienie w zakresie produktów marki własnej zawarte ze spółką Stokrotka.

REKLAMA

Przedmiotem podpisanej umowy jest określenie zasad wytwarzania i konfekcjonowania przez spółkę produktów pod marką własną Stokrotki obejmujących konserwy mięsne, pasztety, sosy, a także karmę dla zwierząt domowych. Umowa została zawarta na czas nieokreślony - czytamy w komunikacie.

Szacunkowa wartość umowy w okresie pięciu lat wynosi około 15,2 mln zł.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA