Mlekovita wchodzi w sprzedaż przez internet

Autor: dlahandlu.pl 3 sierpnia 2015 11:04

Mlekovita wchodzi w sprzedaż przez internet Mlekovita wchodzi w sprzedaż przez internet fot. RegioHurt.pl

MLEKOVITA z końcem czerwca 2015 uruchomiła sprzedaż produktów z wykorzystanie platformy internetowej RegioHurt.pl. Obecnie zamówienia realizowane są na terenie województwa mazowieckiego przez centrum zaopatrzenia hurtowego (odział Mlekovita Warszawa), Kolejnym krokiem jest integracja z pozostałymi oddziałami tak, aby dystrybucja przez RegioHurt objęła zasięg ogólnopolski.

Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu, realizowane są w terminie do 24 godzin na terenie Warszawy. Do końca sierpnia dostawa jest bezpłatna przy zakupach powyżej 135 zł, poźniej pułap wzrośnie do 250 zł.
Klienci mają do wyboru różne metody płatności: gotówką przy dostawie, e-przelewy oraz płatności odroczone.
Wartością dodaną będzie promocja na stronie. Radosław Czapnik dodaje - funkcjonalność będzie implementowana z końcem 3Q, jest wynikiem wielu zapytań dotyczących możliwości zakupu produktów w detalu przez konsumentów. Sklepy, kawiarnie, hotele które z nami współpracują będą reklamowane na stronie tak aby konsumenci mogli bezpośrednio się z nimi kontaktować.
RegioHurt.pl jest platformą zakupową B2B dla przedsiębiorców z różnych gałęzi gospodarki. Zamówienia na platformie realizują sklepy, hotele, restauracje, przedszkola, szkoły, piekarnie, cukiernie, biura, pizzerie oraz przemysł (zakłady mięsne, producenci czekolady, produktów dla dzieci, oraz odżywek dla sportowców).
Mlekovita ma 14 zakładów produkcyjnych, 28 własnych centrów dystrybucyjnych, hurtownię Cash&Carry i dystrybucję przez internet, oraz własną sieć detaliczną działającą pod szyldem MLEKOVITKA.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane