MLEKPOL rusza z nową kampanią

Autor: dlahandlu.pl 5 listopada 2012 09:49

Kampania stworzona jest z myślą o wzmocnieniu wizerunku najcenniejszej marki SM MLEKPOL - Łaciate. Kampania skupia się na Śmietance Łaciatej 12 proc..

Kampania opierać się będzie na spotach emitowanych w TV, Internecie oraz platformach VOD. Zadaniem nowego spotu reklamowego jest zaprezentowanie naturalności Śmietanki oraz jej kremowego smaku.

Spot reklamowy emitowany jest w stacjach głównych: TVP, Polsat, TVN oraz w wielu stacjach niszowych: TVN Style, TVN 7, TVN 24, Puls, TVN Meteo; Polsat 2, TV4, Polsat Cafe, Film, News; AT Media; TVP Kultura, Seriale, Historia i Polonia.
Równocześnie z kampanią TV, prowadzona jest emisja spotów TV w Internecie na największych i najbardziej zasięgowych platformach/witrynach VOD (video na żądanie): Onet, WP, Ipla, Iplex.
Kampania ruszyła 2 listopada br. i potrwa do 16 grudnia 2012 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane