Młodzi Polacy chcą oszczędzać poprzez wspólne zakupy

Autor: pr/dlahandlu.pl 21 września 2016 10:26

Polacy korzystają już z aplikacji, które ułatwiają oszczędzanie poprzez wspólne przejazdy za pomocą BlaBlaCar czy wynajem za pomocą AirBnB. Teraz przyszedł czas na wspólne zakupy. Darmowy serwis ogłoszeniowy Naspółę przeciera szlaki dla starupów z branży sharing economy.

W serwisie NaSpółę ogłoszenia są podzielone na kategorie, których na chwilę obecną jest 9, z czego najpopularniejsze z nich to „hobby i spędzanie czasu” oraz „rozrywka”. Autorami ogłoszeń są użytkownicy, którzy zaobserwowali ciekawą ofertę, której warunkiem jest skorzystanie w dwie osoby. Główną grupą odbiorców są ludzie w wieku od 18 do 35 lat. Zgodnie z raportem BZWBK, są to najbardziej oszczędne pokolenia. Liczba ogłoszeń rośnie z dnia na dzień, podobnie jak zainteresowanie serwisem. Twórcy przyznają, że byli informowani o zainteresowaniu ich dziełem ze strony sprzedawców i postanowili w przyszłości wprowadzić usługi B2C, nad czym obecnie pracują.

- Nasz pomysł zrodził się z chęci zaoszczędzenia paru groszy na wspólnym zakupie ubrań. Pomyśleliśmy, że takich osób jak nas może być więcej i tak powstało NaSpółę. Statystyki użytkowników wyraźnie pokazują, że odbiorcami naszego serwisu są ludzie w naszym przedziale wiekowym, którzy najprawdopodobniej są w podobnej sytuacji finansowej co my. Mamy jeszcze bardzo dużo pomysłów na przyszłość naszego serwisu. Planujemy usprawnić system płatności oraz wprowadzić dodatkowe opcje umożliwiające zwiększenie oferty nie tylko przez użytkowników - tłumaczy Adrian Goliński, CEO NaSpółę.

 

 

 

  • hanka 2016-09-26 12:46:21

    Sharing econmy jest dobra alternatywa teraz dla większości tradycyjnych usług, takich jak poczta np może zostać zastąpiona przez jadezabiore. Sporo mamy obecnie takich możliwości, co mi się wydaje bardzo wygodne.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane