Młodzież i lato zareklamują lody Koral

Autor: wirtualnemedia.pl 16 kwietnia 2015 11:27

Firma Koral rozpoczęła letnią kampanię reklamującą lody tej marki. Na potrzeby akcji przygotowano dwa nowe spoty reklamowe. Pierwszy z nich wspiera markę Koral, natomiast drugi zachęca do spróbowania wprowadzonych do sprzedaży w ub.r. lodów Bracia Koral, promowanych pod hasłem „Lody jak dawniej”.

Oba spoty będą emitowane w TVP w pasmach najwyższej oglądalności. Marka Koral będzie też głównym sponsorem prognozy pogody w TVP1. Dodatkowo kampania obejmie radio (najpopularniejsze stacje), prasę (magazyny branżowe), outdoor (billboardy w całym kraju) oraz punkty sprzedaży (zamrażarki, parasole, standy, cenniki, plansze).

Kampania w mediach ruszyła z początkiem kwietnia i trwać będzie do końca czerwca. Przewodnie hasło jest niezmienne od lat - „Zawsze jest pora na lody Koral”. Firma chce dotrzeć z przekazem do ludzi młodych.

Firma prowadzi konkurs „Koralove Selfie Lodowe”, w ramach którego należy zrobić jak najbardziej kreatywne zdjęcie typu selfie z lodem Koral oraz zgłosić je (na stronie koralowe-selfie.lodowe.pl, facebookowym fanpage’u lub MMS-em). Do wygrania codziennie są smartwatche i aparaty fotograficzne, co tydzień - smartfony, a w finale - samochód osobowy. Akcja potrwa do 15 czerwca

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane