Mobilna kampania produktów Monini

Autor: pr 26 czerwca 2012 12:41

Mobilna kampania produktów Monini

Monini Polska we współpracy z agencją marketingową LoboSystem rozpoczęła kampanię reklamową oliwy z oliwek przy mobilnej liście zakupów w Listonic. Integruje oficjalną stronę internetową dodając Przyciski Listonic do przepisów i produktów.

Przy liście zakupów w aplikacji Listonic konsument zobaczy reklamę produktów marki Monini. Po kliknięciu w komunikat reklamowy użytkownicy smartfonów będą mogli jednym ruchem dodać Oliwę do swojej listy zakupów lub przejść do strony internetowej monini.pl i przejrzeć pozostałe produkty marki.

Monini zintegrowało oficjalną stronę internetową z Listonic. Przyciski „zamień na listę zakupów" wyświetlają się pod przepisami kulinarnymi w serwisie marki. Kliknięcie w przycisk powoduje zapisanie składników z przepisu kulinarnego na liście zakupów dostępnej w systemie Listonic. Przyciski Listonic obecnie zainstalowane są na ponad 400 blogach i serwisach kulinarnych (http://przyciski.listonic.com)

Pod produktami prezentowanymi na stronie internetowej marki Monini znajdują się przyciski „dodaj do listy zakupów". Kliknięcie w przycisk powoduje dodanie do listy zakupów w Listonic produktu marki wraz z interaktywnym zdjęciem.
Przycisk „Dodaj do listy zakupów" umieszczony na stronach internetowych, banerach reklamowych czy folderach PDF umożliwia impulsywną reakcję konsumenta na komunikat reklamowy oraz szybkie zapisanie produktu na liście zakupów. Przyciski umieszczone są także na stronach internetowych z produktami takich marek jak Frosta czy Oshee.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane