Mokate reklamuje nową kawę

Autor: dlahandlu.pl 2 czerwca 2010 13:32

Drugiego czerwca rozpoczęłą się kampania telewizyjna nowej marki kawy mielonej i ziarnistej Mokate tostato alla'Italiana. Dynamiczny spot reklamowy zatytułowany jest pod hasłem Cmokate! Pobudza temperament.

Opakowanie nowej kawy wykonane zostało zastosowaniem zaawansowanej technologii druku, przez co wyróżnia się na półce. Spoty reklamowe emitowane będą we wszystkich większych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP, TVN, Polsat) do 22 czerwca br. Kampania będzie intensywnie wspierana materiałami POS oraz licznymi działaaniami trade-owymi.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10690

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane