Mokate rusza z nową kampanią reklamową

Autor: pr 31 maja 2013 13:04

Rusza nowa kampania reklamowa linii Mokate „Moje Inspiracje". Jej hasłem przewodnim jest: "Jak z ulubionej kawiarni" - świetnie oddające charakter kawiarnianych produktów Mokate.


Pierwszy spot telewizyjny został wyemitowany 27 maja, ostatni zobaczymy pod koniec czerwca. Reklamy linii Mokate "Moje inspiracje" pojawią się w największych stacjach telewizyjnych, prasie kobiecej i w internecie. Dzięki promocjom i oryginalnym materiałom POS kawiarniane menu Mokate "Moje inspiracje" będzie również doskonale widoczne w sklepach.
 Kawiarniana jest odpowiedzią na obowiązujące trendy i zmieniające się wzorce konsumpcyjne w tej kategorii kawy. Ideą przyświecającą jej opracowaniu było stworzenie produktu, który oddawałby to, co najlepsze i najbardziej atrakcyjne w kawach, przygotowywanych w modnych kawiarniach przez wyszkolonych baristów z wykorzystaniem profesjonalnych, wysokociśnieniowych ekspresów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane