Mokate stawia na product placement

Autor: dlahandlu.pl 13 maja 2010 09:29

Mokate stawia na product placement

Product placement jest wykorzystywany w kampanii, która towarzyszy pozycjonowaniu odmian ,,Minutki'' produkowanej przez Mokate.


W majowych i kilku czerwcowych odcinkach serialu ,,Blondynka'' pojawiło się opakowanie herbaty, a dwa firmowe kubki z logotypem ,,Minutki'' - na stole, w domostwie bohaterów serialu.
Aktualnie herbaty "Minutka" zajmują ponad 9% rynku pod względem ilościowym, a pod względem wartościowym około 4,5%. Herbata ta jest obecna w ponad 90% sklepów spożywczych w całej Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane