REKLAMA
REKLAMA

Mondelez myśli o uruchomieniu płatnych serwisów kulinarnych

Autor: press.pl 3 czerwca 2016 15:44

Koncern spożywczy Mondelēz zapowiedział, że do 2020 roku 10 proc. jego nakładów na reklamę będzie się zwracać w postaci generowanych bezpośrednio przychodów - podał press.pl

REKLAMA

Amerykański koncern ogłosił, że planuje pozyskiwać wpływy z produkcji ciekawego kontentu marketingowego, za dostęp do którego odbiorcy będą chcieli zapłacić. Wśród działań z tego zakresu planowana jest: organizacja eventów, do których prawa będą sprzedawane mediom lub w systemie pay-per-view, przygotowywanie płatnych serwisów tematycznych (m.in. kulinarnych) oraz produkcja gier i aplikacji. Mondelez jest właścicielem takich marek, jak: Milka, Cadbury’s i Oreo.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA