Monika Mrozowska ambasadorką marki Czanieckie Makarony

Autor: pr 12 marca 2015 10:05

Monika Mrozowska ambasadorką marki Czanieckie Makarony

Przepisy inspirowane kuchniami świata i Monika Mrozowska, związana z programem „Dzień Dobry TVN" w roli ambasadorki marki. Firma Czanieckie Makarony wprowadza nową strategię w związku z jubileuszem swojego istnienia.

Przygotowanie koncepcji nowej strategii związane jest z obchodzonym w tym roku 25-leciem firmy Czanieckie Makarony. Dotychczasowa komunikacja skupiała się na podkreśleniu rodzinnej historii firmy, a flagowym produktem marki były produkty wykorzystywane w tradycyjnej polskiej kuchni. Nowa komunikacja firmy wykorzystuje element prywatnej pasji jej właścicieli oraz pozwala wyeksponować ofertę marki, inspirowaną kuchniami świata.

Nowy przekaz marki wzmocni kulinarno-podróżniczy blog „Wszechsmaki", którego ambasadorką została Monika Mrozowska - aktorka, blogerka kulinarna, autorka książek kucharskich i propagatorka zdrowego odżywiania. Ponadto, w czerwcu zorganizowany zostanie Festiwal Wszechsmaki, będący okazją do poznania smaków potraw z różnych zakątków świata. Dla fanów marki przygotowano konkurs na najciekawsze przepisy makaronowych dań. Nagrodą główną będą wycieczki do dwóch kulinarnych stolic świata: Włoch i Chin, a najciekawsze przepisy opublikowane zostaną w książce kucharskiej.

Za nowe działania firmy odpowiada Agencja Interaktywna Korporacja Stylu. Współpraca obejmuje stworzenie nowej strategii marki w ramach działań marketingowych i PR-owych, odświeżenie strony WWW marki, realizację kampanii reklamowej w prasie, telewizji i internecie, komunikację w social media, organizację konkursów, eventów oraz monitoringu prowadzonych działań.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane