Monitory w sklepach dopasują promocję indywidualnie pod klienta

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 2 grudnia 2011 09:05

Na rynku pojawiło się nowe oprogramowanie dla marketingu. Wystarczy, że ktoś spojrzy się na ekran monitora w supermarkecie, aby natychmiast pojawiła się na nim promocja tego, co będzie pasowało do jego wieku, płci czy koloru oczu - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Zainstalowana w telewizorze kamera wyłapuje w ułamku sekundy, że stojące przed nią osoby zawiesiły wzrok na ekranie. W jednej chwili, dzięki zainstalowanemu oprogramowaniu, kamera skanuje twarz i wie, kto patrzy: jakiej jest płci, ile ma lat, jaki ma kolor włosów. Obrazu nie rejestruje, zbiera jedynie statystyczne dane. Jest to najnowsze stworzone przez Intela -  AIM Suite Video Analytics.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane