Monnari coraz silniejsze w e-handlu

Property News 29 października 2013 18:19

Zakładamy, że w 2013 roku udział sprzedaży przez e-sklep będzie stanowić minimum 5 proc. ogólnej sprzedaży spółki Monnari - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Mirosław Misztal, prezes Monnari.

Mirosław Misztal uważa, że działania w kanale e-commerce nie mają negatywnego wpływu na sprzedaż salonów stacjonarnych. - Według mojego odczucia, te kanały sprzedaży w Polsce w segmencie, w którym działa spółka, uzupełniają się. Dla osób preferujący e-zakupy salon może być przymierzalnią, a transakcja zrealizowana będzie online. Jednocześnie oba kanały są wizytówkami produktów firmy, którą można spotkać przechadzając się lub surfując - wyjaśnia prezes Monnari. 

E-sklep emonnari.pl sprzedaje odzież i akcesoria. Sieć sklepów stacjonarnych to 109 lokalizacji.

I półrocze 2013 roku firma Monnari Trade zakończyła pozytywnymi wynikami finansowymi. Odnotowała zysk na działalności operacyjnej w wysokości 3 408 tys. zł, w porównaniu do zysku na poziomie 910 tys. zł w I półroczu 2012 roku. Zysk netto wyniósł w tym czasie 5 495 tys. zł, wobec zysku za I półroczu 2012 roku wynoszącym 926 tys. zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane