Monnari rośnie, ale sieć może zamknąć nierentowne sklepy

Property News 19 sierpnia 2014 11:20

Spółka odzieżowa Monnari Trade odnotowała wzrost wyników za II kwartał. Teraz - licząc już 119 sklepów - negocjuje wejście do kolejnych centrów handlowych na terenie Polski.

Jak czytamy w najnowszym raporcie okresowym Monnari, długoterminowa strategia rozwoju spółki zakłada ciągłe umacnianie pozycji rynkowej poprzez m.in. budowę własnej sieci salonów firmowych oraz rozwój sprzedaży za pomocą sklepu internetowego.

W II półroczu 2014 roku firma zamierza otworzyć około 11 salonów w nowych lokalizacjach. Jednocześnie zarząd dopuszcza możliwość zamknięcia kilku (nie więcej niż trzech) nierentownych salonów, w wypadku gdy prowadzone działania zmierzające do przywrócenia ich dochodowości okażą się nieskuteczne.

Na 2014 rok zostało zaplanowane otwarcie w sumie około 15 nowych salonów oraz systematyczne zwiększanie powierzchni dotychczas funkcjonujących sklepów. "Odpowiedni dobór lokalizacji punktów sprzedaży umożliwia maksymalizację zysków. W tym celu spółka dąży do usytuowania swoich salonów w najatrakcyjniejszych punktach handlowych. Są to głównie galerie i centra handlowe w największych miastach Polski" - czytamy w dokumencie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane