Monte nie straci na nieobecności Bartosza Kurka na MŚ

Autor: wirtualnemedia.pl 28 sierpnia 2014 12:49

Monte nie straci na nieobecności Bartosza Kurka na MŚ

To że siatkarz Bartosz Kurek z powodu słabej formy nie zagra w mistrzostwach świata, jednocześnie będąc bohaterem związanej z turniejem kampanii reklamowej deserów Monte, nie zaszkodzi tej marce, ponieważ Kurek ma ugruntowany wizerunek sympatycznego sportowca, a mistrzostwa nie będą transmitowane w ogólnodostępnej telewizji - oceniają na wirtualnemedia.pl stratedzy i kreatywni z agencji marketingowych.

W zeszłym tygodniu rozpoczęła się kampania reklamowa deserów Monte (produkowanych przez Zott Polska) pod hasłem „Kibicuj z Monte", związana z mistrzostwami świata siatkarzy, które od 30 sierpnia do 21 września br. będą odbywać się w Polsce. W reklamach do wspierania naszej reprezentacji zachęca Bartosz Kurek, od dwóch lat ambasador reklamowy marki Monte (przeczytaj więcej na ten temat).

Tymczasem w zeszłym tygodniu nieoczekiwanie okazało się, że z powodu swojej słabej formy Kurek nie został wybrany do reprezentacji przez trenera.

Pytani przez wirtualnemedia.pl stratedzy i kreatywni z agencji marketingowych uważają, że brak Bartosza Kurka w mistrzostwach nie zaszkodzi mocno kampanii Monte. - Za chwilę mistrzostwa świata rozpoczną się i po medialnej burzy w ostatnich dniach, nikt poza kibicami siatkówki nie będzie specjalnie kojarzył, czy Kurek grał czy nie uważa Michał Łukawski, interactive account director w Tribal DDB.

- Myślę, że marka Monte nic na tym nie straci, ale nie zyska tyle, ile by mogła, gdyby Bartosz Kurek znalazł się w centrum sportowych emocji, jakie będą udziałem kibiców podczas mistrzostw. Nie jest to pierwszy taki przypadek w historii polskiego sportu i marketingu. Już kilka razy sportowcy pokazujący się w kampaniach marketingowych nie byli powoływani do kadry - dodaje Grzegorz Bonder, general manager w Unique One. - Bartek Kurek to ikona polskiej siatkówki i pewnie nadal będzie tak postrzegany przez miliony Polaków. Czy on musi jeszcze coś udowadniać? Pele też występuje w reklamach, a przecież w reprezentacji raczej nie zagra - porównuje Michał Siejak, dyrektor zarządzający 6ix WoMM & Social Media i E_misja Interactive 360.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane