MPiPS: Znaczenie sprzedaży w gospodarce będzie coraz większe

Autor: PNSA 23 kwietnia 2015 10:38

- Sprzedaż to podstawowa kompetencja potrzebna Polskiej gospodarce. W dzisiejszych czasach nie jest sztuką coś wyprodukować, sztuką jest umieć to sprzedać. Bardzo istotne jest także, by umieć zatrzymać klienta u siebie, a można to zrobić zachowując wysokie standardy etyczne oraz pełen profesjonalizm. Wraz ze wzrostem gospodarki i zasobności portfeli, zarówno indywidualnych, jak i firmowych, znaczenie sprzedaży w gospodarce będzie coraz większe - mówi prof. UW dr hab. Jacek Męcina, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej w wywiadzie dla Polish National Sales Awards.

- Niewiele się mówi na temat innowacyjności technik sprzedażowych. To już nie tylko internet, ale wiązanie sprzedaży z usługą, produktem, itd. To jest właśnie przyszłość, co więcej jest to także przyszłość z perspektywy rynku pracy. Trzeci element to segment rynku pracy, który sprzedaż bezpośrednia wspiera. Handel w szerokim ujęciu może być dobrym mechanizmem aktywizacji zawodowej różnych grup, które na inną formę nie mogą sobie pozwolić, np. łączenie obowiązków rodzinnych z wykonywaniem takiego zawodu jest możliwe, ale także bardzo wskazane. Aby osiągnąć efekt w postaci wzrostu wskaźniku zatrudnienia, jednym z segmentów, który możemy rozwijać, jest właśnie sprzedaż.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane