REKLAMA
REKLAMA

Mr. Kuchar zmienia nazwę na Mr Hamburger i planuje rozwijać sieć Leśne Runo

www.portalspozywczy.pl 14 sierpnia 2013 12:36

Mr. Kuchar zmienia nazwę na Mr Hamburger i planuje rozwijać sieć Leśne Runo

Spółka gastronomiczna Mr. Hamburger chce w 2014 roku rozszerzyć działalność fast-foodów Mr. Hamburger na całą Polskę. W najbliższych tygodniach rozszerzy we wszystkich swoich restauracjach ofertę o dania typu fast-food. Będzie też otwierać nowe placówki gastronomiczne Leśne Runo.

REKLAMA
Spółka gastronomiczna Mr. Hamburger chce w 2014 roku rozszerzyć działalność fast-foodów Mr. Hamburger na całą Polskę. W najbliższych tygodniach rozszerzy we wszystkich swoich restauracjach ofertę o dania typu fast-food. Będzie też otwierać nowe placówki gastronomiczne „Leśne Runo".

- Zarząd zdecydował o rozszerzeniu oferty gastronomicznej o dania typu fast-food. Ten typ menu wprowadzony został już do restauracji w Poczesnej, do pozostałych trafi w najbliższych tygodniach - podała spółka, która jest notowana na giełdowym rynku NewConnect.
Spółka Mr Hamburger (dawna Mr. Kuchar) kontynuuje działalność w zakresie prowadzenia restauracji przy stacjach paliwowych. Spółka będzie też dalej rozwijać sieć restauracji przydrożnych pod marką "Leśne Runo".
- Jest to już znana i rozpoznawalna marka, zakorzeniona na polskim rynku gastronomii przydrożnej, a dzięki szeroko zakrojonym działaniom naprawczym zarząd oczekuje zdecydowanej poprawy wyników finansowych - poinformowała spółka.
Drugim, niezależnym od restauracji kierunkiem rozwoju firmy będzie prowadzenie sieci lokali typu fast-food pod marką "Mr Hamburger".
- W chwili obecnej istnieje 16 lokali działających pod tym brandem, zlokalizowanych w woj. śląskim, w tym 6 własnych oraz 9 działających na zasadzie franczyzy. W roku 2014 zarząd planuje rozszerzenie działalności sieci Mr Hamburger na całą Polskę - podano.
- Zarządzanie obu sieciami przez jeden zarząd spowoduje zdecydowane obniżenie kosztów, usprawni też logistykę. Emitent planuje rozwijanie sieci restauracji "Leśne Runo", pozyskując nowe lokalizacje przydrożne oraz nowe lokale sieci "Mr Hamburger" w centrach handlowych oraz w centrach miast - poinformowała spółka.
Spółka Mr. Hamburger działa obecnie główne na terenie województwa śląskiego.
Przychody Mr. Hamburger w II kwartale 2013 r. spadły o ponad 23 proc. do 1,22 mln zł w ujęciu rocznym, ale w stosunku do pierwszego kwartału zwiększyły się o 212,6 tys. zł, czyli o ponad 21 proc.
Spółka wyjaśnia, że spadek przychodów w ujęciu rocznym spowodowany był głównie zamknięciem trzech własnych restauracji: w Głogoczowie, Zamościu Starym i Małdytach oraz dwóch działających na zasadzie franczyzy, tj. w Dyminach k/Kielc i Czarnej Wodzie.
- Zamknięcie niniejszych lokali było spowodowane decyzją o eliminacji restauracji nierentownych. Koniunktura gospodarcza a także zmniejszenie wydatków konsumentów niestety również miały wpływ na osiągnięte wyniki finansowe - podała spółka.
Zarząd podejmuje też wszelkie możliwe działania mające na celu zdecydowaną poprawę wyniku finansowego w roku 2013 r. Należą do nich: zmiana menu lepiej dopasowanego do potrzeb i oczekiwań klientów, wprowadzenie dodatkowej oferty fast-food; zmiana producentów oraz dostawców produktów do sieci, optymalizacja kosztów, w tym głównie: kosztów osobowych, kosztów najmu, mediów oraz kosztu nabycia surowców; nadzór i kontrola restauracji przez managerów operacyjnych oraz budowa marki i poprawa wizerunku sieci "Leśne Runo".


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA