Multibrandowa kampania reklamowa lodów Nestlé

Autor: wirtualnemedia.pl 22 maja 2015 11:20

Zaczęła się multibrandowa kampania reklamowa lodów Nestlé Schöller. W akcji, pod hasłem „Więcej niż lody”, prezentowane są wszystkie produkty tej marki: Kaktus, Banani, Nesquik, Cortina, Manhattan, Lion i Kit Kat - informują wirtualnemedia.pl.

Spoty Nestlé Schöller pokazują grupę młodych osób na egotycznej wyspie, które jedząc te lody, przenoszą się w fantastyczne światy odzwierciedlające poszczególne warianty tych produktów. Podsumowuje je hasło „Więcej niż lody”.

Nestlé podkreśla, że jest to największa akcja reklamowa lodów Nestlé Schöller od kilku lat. Zaczęła się w połowie maja i potrwa do końca lipca. Obejmuje telewizję i internet, a w czerwcu będzie też prowadzona w kinach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane