Multikino z pierwszą siecią beaconów w Polsce

Autor: pr 13 maja 2016 09:05

Sieć kin Multikino posiada 370 nadajników beacon we wszystkich swoich multipleksach. Jest to kolejny nośnik, który pozwoli reklamodawcom na jeszcze lepsze targetowanie swojej oferty oraz dotarcie nawet do 500 tysięcy osób.

Multikino korzysta z technologii Beacon firmy Sensorberg. Używa infrastruktury beaconowej rozmieszczonej we wszystkich kinach oraz współpracujących z nią aplikacji mobilnych m.in.: Multikino, Qpony oraz Multiworld.

- Montaż beaconów i ich wykorzystanie do zwiększania sprzedaży w kinie to ważny element naszego nowego e-commercowego ekosystemu, który uruchomimy w tym roku. Już wkrótce dzięki odpowiednim narzędziom będziemy mogli podpowiedzieć klientowi przez push notyfikację, że nie musi stać w kolejce, bo mając aplikację może szybciej kupić bilet za pomocą telefonu. Beacony pozwolą nam również łatwiej docierać do klientów ze zniżkami  i nowościami barowymi – mówi Wojtek Szymczyk, Kierownik E-commerce Multikino S.A.

 Multikino posiada obecnie 370 nadajników beacon we wszystkich 33 kinach w całej Polsce z czego 26 kin zlokalizowanych jest w galeriach handlowych wszystkich dużych miastach. Nadajniki rozmieszczone są przy głównych wejściach do budynku, popcorn barach, a także w salach kinowych.

Pierwszą firmą, która zdecydowała się na kampanię w Multikinie z nowym nośnikiem jest Allegro, które za pomocą sieci beaconów umożliwiło widzom kinowym pobieranie kuponów rabatowych na zakupy z aplikacją Allegro.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,35

  • Min

    2,22

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane