PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Mundial 2014 okazją dla sieci handlowych, by promować...farby do włosów i karmę dla zwierząt

Autor: promocyjni.pl dla dlahandlu.pl 10 czerwca 2014 11:01

Mundial 2014 okazją dla sieci handlowych, by promować...farby do włosów i karmę dla zwierząt

Mundial 2014 stanowi gratkę nie tylko dla miłośników piłki nożnej, ale również dla sieci handlowych. Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez serwis Promocyjni.pl - mundialowe promocje pojawiają się nie tylko w sklepach sportowych i niekoniecznie łączą się bezpośrednio z piłką nożną.

REKLAMA

Na okładkach gazetek promocyjnych królują hasła, takie jak: „Piłkarska samba" (Intermarche), „Brasil Brasil!" (RTV EURO AGD), „Święto kibica" (Simply Market), „Kibicuj z nami" (Lidl) czy „Oferty na miarę dla każdego kibica" (Carrefour).
Promocje określane jako „mundialowe" nie zawsze mają wiele wspólnego z piłką nożną. Pod szyldami pucharowych okazji w gazetkach widnieją bowiem takie produkty jak farby do włosów, jogurty czy nawet karma dla zwierząt. Piłkarskie hasła przyciągają wprawdzie uwagę potencjalnych konsumentów, jednak w większości przypadków nie niosą za sobą znaczących zmian w ofercie sklepów. Stała oferta zostaje co najwyżej przystosowana do potrzeb kibiców, szukających każdej okazji, by umilić sobie oglądanie meczu. Sieć EURO RTV AGD, która nie zmienia gamy dostępnych produktów, jednak na każdym monitorze lub telewizorze widocznym w gazetce umieszcza pełną emocji twarz kibica, udekorowaną barwami ulubionej drużyny. Z kolei Saturn kusi klientów akcją specjalną, sygnalizowaną na okładce gazetki. Sieć umożliwia zwrot zakupionego w dniach 5-11 czerwca telewizora tuż po zakończeniu mistrzostw. Kibice mogą więc w domowym zaciszu obejrzeć mecz na nowym telewizorze.
Jedynie Carrefour wydaje gazetkę promocyjną w całości dedykowaną Mistrzostwom Świata w Piłce Nożnej („Oferty na miarę każdego kibica"). W broszurze znaleźć można zarówno przekąski, jak i akcesoria w barwach drużyn piłkarskich (koszulki, ręczniki, flagi).
Nieliczne sieci (Lidl, Biedronka, Żabka, Carrefour, Real) wyodrębniają w gazetkach specjalne strefy kibiców, w których prezentują starannie wyselekcjonowane produkty. Są to przede wszystkim różnego rodzaju przekąski - głównie chipsy, pizza, precle, słodkie napoje, popcorn. W gazetkach Lidla, Biedronki i Carrefoura znaleźć można dodatkowo szeroką ofertę odzieży dla kibiców, obejmującą damskie, męskie i dziecięce T-shirty, topy i bluzy.
Prawdziwym produktowym hitem mundialowych ofert jest jednak... piwo. Sieci handlowe stawiają zarówno na marki znane i lubiane, (Żubr, Calsberg, Lech) jak i na piwa mniej popularne, ale zyskujące coraz większe uznanie (Triple Blond czy Namysłów). Nie da się jednak ukryć, że z analizy gazetek wynika jednoznacznie, że to właśnie piwo stanowi nieodłączny atrybut kibica podczas tegorocznych Mistrzostw Świata.
Nieważne jednak, jak bardzo wyeksponowana zostaje piłkarska oferta i jakie produkty znajdują się w jej obrębie - faktem jest, że duża część sieci handlowych zdecydowanie czuje ducha zbliżającego się Mundialu i aktywnie zachęca nie tylko do zakupów, ale i do kibicowania.   


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16151

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA