REKLAMA
REKLAMA

MyEcolife notuje wzrosty sprzedaży dzięki programowi konsumenckiemu

Autor: dlahandlu.pl 19 maja 2010 15:37

MyEcolife - innowacyjna marka ekologiczna, mająca w swym asortymencie certyfikowane produkty spożywcze, naturalne środki czystości i już wkrótce kosmetyki, po rewolucyjnej zmianie sposobu dystrybucji na przełomie stycznia i lutego 2010 roku notuje nieustanny (300-proc. w I kw. b.r.) wzrost sprzedaży. Wzrost spowodowany jest rozrastającą się siecią EkoPrzyjaciół, należących do EkoSpołeczności i ciągle poszerzaną gamą produktów MyEcolife.

REKLAMA
EkoSpołeczność to innowacyjny system dystrybucji, który oparty jest na sprzedaży internetowej i marketingu szeptanym. Główną grupę docelową marki stanowią osoby młode, aktywne, wykształcone, z dochodami wyższymi niż średnie, ze średnim i wyższym wykształceniem. Ważnymi cechami tej grupy są: rosnąca świadomość ekologiczna, otwartość na rozwiązania innowacyjne - zarówno technologiczne, jak i związane ze stylem życia, np. robieniem zakupów spożywczych przez Internet.

Mając na uwadze te cechy swojego targetu, firma MyEcolife na początku bieżącego roku wprowadziła nowy sposób dystrybucji, kładąc ogromny nacisk na rozwój sprzedaży w sieci poprzez stworzenie konsumenckiego programu lojalnościowego. - EkoPrzyjaciel to konsument, który - przystępując do EkoSpołeczności - otrzymuje swój własny ekologiczny sklep internetowy - tłumaczy Kinga Nowakowska, prezes firmy. - Promuje go wśród swoich znajomych, budując świadomość marki MyEcolife, i otrzymuje za to dodatkową premię od firmy.

Uruchomienie projektu EkoSpołeczność spowodowało 300-procentowy wzrost sprzedaży w ciągu ostatniego kwartału. - Na wzrost wpływa kilka czynników - dodaje Kinga Nowakowska. - Po pierwsze: rosnąca liczba naszych konsumentów, po drugie: rozwój asortymentu ze 100 produktów w styczniu do ponad 180 w maju. Obecnie jest to ważny punkt w strategii - chcemy dać naszym EkoPrzyjaciołom jak najszerszą możliwość wyboru, aby, przekonani już do ekologicznych produktów, nie musieli szukać ich u konkurencji. Dlatego następnym krokiem jest wprowadzenie m.in. linii kosmetyków z certyfikatami ekologiczności. MyEcolife obiecała EkoSpołeczności, że na koniec roku 2010 będzie wybierać spośród 300 produktów w kilkunastu kategoriach.

 

EkoSpołeczność przyciągnęła w ciągu pierwszych trzech miesięcy swojego istnienia ponad 1200 EkoPrzyjaciół. Tym samym powstało 1200 internetowych sklepów firmowych MyEcolife. Firma przewiduje, że do końca tego kwartału będzie ich około trzy tysiące.


 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA