Na e-supermarket spożywczy trzeba na start wydać 0,5 mln zł

Autor: Rzeczpospolita 9 grudnia 2010 08:49

Zdaniem Andrzeja Falińskiego, dyrektora POHiD, żeby obsługiwać w sklepie internetowym 200 klientów dziennie, trzeba zainwestować co najmniej pół miliona złotych i dodatkowo mieć dużą zdolność kredytową - podaje Rzeczpospolita.

Rynek spożywczych sklepów internetowych, wart dziś w Polsce ok. 150 mln zł, w ciągu pięciu lat może urosnąć do 1,7 mld zł - informuje Rzeczpospolita.
Żywność oferuje dziś ponad 140 sklepów internetowych - podaje gazeta. Według ekspertów branżę czeka teraz konsolidacja. Jest to biznes szalenie kapitałochłonny, a na zyski nawet najwięksi gracze, czekają kilka lat. Koszty wejścia na internetowy rynek dodatkowo zwiększa duża konkurencja.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane