Na e-supermarket spożywczy trzeba na start wydać 0,5 mln zł

Autor: Rzeczpospolita 9 grudnia 2010 08:49

Zdaniem Andrzeja Falińskiego, dyrektora POHiD, żeby obsługiwać w sklepie internetowym 200 klientów dziennie, trzeba zainwestować co najmniej pół miliona złotych i dodatkowo mieć dużą zdolność kredytową - podaje Rzeczpospolita.

Rynek spożywczych sklepów internetowych, wart dziś w Polsce ok. 150 mln zł, w ciągu pięciu lat może urosnąć do 1,7 mld zł - informuje Rzeczpospolita.
Żywność oferuje dziś ponad 140 sklepów internetowych - podaje gazeta. Według ekspertów branżę czeka teraz konsolidacja. Jest to biznes szalenie kapitałochłonny, a na zyski nawet najwięksi gracze, czekają kilka lat. Koszty wejścia na internetowy rynek dodatkowo zwiększa duża konkurencja.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane