Na Facebooku ruszył konkurs wspierający wejście do stałej sprzedaży piwa Redd's Cranberry

Autor: wirtualnemedia.pl 5 czerwca 2012 10:01

Na Facebooku ruszył konkurs wspierający wejście do stałej sprzedaży piwa Redd's Cranberry

W konkursie na Facebooku, zorganizowanym na profilu Redd's dzięki współpracy marki z projektantką Sabriną Pilewicz, konsumentki są zachęcane do odkrywania sprzeczności w nich samych.

Dzięki specjalnej aplikacji mogą one zgłaszać hasła ilustrujące sprzeczności ich kobiecej natury (np. "jestem kobieca, ale dziewczęca"; "tajemnicza, lecz otwarta"; "namiętna, ale łagodna").

Do autorek 10 najciekawszych pomysłów trafi 10 t-shirtów zaprojektowanych przez Sabrinę Pilewicz, a trójka laureatek otrzyma voucher na zakupy z projektantką o wartości 1 tys. zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane