REKLAMA
REKLAMA

Na gadżety związane z Euro2012 wydamy średnio 50 zł

Autor: dlahandlu.pl 25 maja 2012 11:37

W większości sklepów ruszyła już sprzedaż piłkarskich gadżetów. Jak wynika z sondy Silesia City Center gadżet z logo EURO 2012 kupi w tym roku aż 62 proc. z nas, wydając na niego średnio 50 zł.

REKLAMA

Jak wyliczył Mastercard kibic na gadżety związane z piłką nożną jest on skłonny wydać aż 13 proc. swojego "piłkarskiego" budżetu. Dla porównania na bilety przeznacza on jedynie 10 proc. 

 

W co czwartym sklepie znajdziemy akcenty związane z mistrzostwami. Na flagi, wuwuzele i czapki z barwami biało-czerwonymi wydamy średnio 50 zł. Taką kwotę deklaruje 43 proc. kibiców. Ponad 100 zł. gotowych jest przeznaczyć 21 proc. Rekordziści wydają nawet 500 zł. - do trąbki i flagi dokupując nawet specjalny dres, buty i koszulki. Po specjalne piłkarskie zabawki najczęściej na sklepowe półki sięgną mężczyźni. Aż 91 proc. deklaruje zakup jakiejś pamiątki. Wśród kobiet entuzjazm jest mniejszy. 34 proc. pań ma w planach zakup jakiegoś piłkarskiego gadżetu.

 

 

  • erro 2012-06-15 23:43:53

    A ja wydałem dokladnie 35,koszulka 15,flaga dyche i jeszcze sobie kart Panini nakupilem:DLidl rządzi:D

  • cymbergaj 2012-05-25 11:46:57

    ja wydam 1123 złp

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA