Na reklamę żywności przeznacza się prawie 100 mln zł tygodniowo

Autor: www.dlahandlu.pl 8 grudnia 2014 10:09

Według danych firmy Nielsen za okres 24-30 listopada na reklamę żywności w telewizji wydano 94 882 425 zł. Jeśli chodzi o sieci handlowe - najwięcej na ten cel wydał Lidl (7 881 170 zł).

Najwięcej na reklamy w omawianym okresie wydały następujące brandy - Smart Dom (17 014 963 zł), Orange (12 538 410 zł), Play (8 705 813 zł). Winiary (8 353 088 zł), NC+ (5 402 330 zł), Nivea (5 392 648 zł), Lego (5 389 454 zł), Plush (5 263 080 zł), T-Mobile (4 395 014 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane