Na rozwoju Lidla i Aldi tracą Asda, Tesco, Morrison i Sainsbury

Autor: Rzeczpospolita 6 maja 2015 19:50

Niemieckie sieci handlowe Lidl oraz Aldi stają się coraz mocniejsze w Wielkiej Brytanii i zaczynają zagrażać tzw. wielkiej czwórce brytyjskich supermarketów - informuje ekonomia.rp.pl.

Do końca 2015 roku sieć Lidl może zwiększyć obroty na wyspach o 10,1 proc., natomiast Aldi o 15,1 proc. Tracą zaś sieci brytyjskie z tzw. wielkiej czwórki, czyli Tesco, Asda, Sainsbury i Morrison.

Sainsbury pierwszy raz od lat miało stratę, zaś Tesco wykazało największą stratę w swojej niemal 100-letniej historii, a wyniosła ona aż 6,38 mld funtów (8,8 mld euro). Rok temu zysk sieci przed opodatkowaniem wyniósł 2,26 mld funtów (3,15 mld euro). 

Więcej czytaj na ekonomia.rp.pl.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane