Na rynek wchodzi e-sklep dla kobiet

Autor: portalspozywczy.pl 16 maja 2011 21:53

Na polski rynek e-commerce wchodzi nowa marka - wielobranżowy sklep internetowy foodini.pl. Jego klientkami mają być głównie kobiety - aktywne, i zawodowo, i rodzinnie, ceniące swój czas i chętnie korzystające z udogodnień, które oferuje Internet.


Foodini.pl to przedsięwzięcie samodzielne - sklep oparty jest o własne zaplecze magazynowe i logistykę, posiada własną flotę samochodów, kurierów i Biuro Obsługi Klienta. Nie jest powiązany z żadną tradycyjną siecią handlową. - Jestem przekonany, że foodini.pl - z przejrzystą stroną internetową, listami zakupowymi, wygodnym zarządzaniem koszykiem, programem lojalnościowym, dostawami nawet w soboty - spełni oczekiwania wymagających klientek - mówi Jerzy Sadoch, prezes zarządu Foodini.pl.

-  Jeśli weźmiemy pod uwagę dane, które mówią o 16 mln internautów w Polsce i że połowa z nich korzysta z e-sklepów oraz że Polacy w 2010 roku wydali na zakupy w sieci 15,5 mld złotych, to pomysł zyskuje solidne biznesowe uzasadnienie - dodaje Jerzy Sadoch.

Foodini.pl umożliwia zrobienie online zakupów ogólnospożywczych, kosmetycznych i chemii gospodarczej z dostawą pod wskazany adres, w określonym przez kupującego przedziale czasowym. Swoim klientkom sklep udostępnia możliwość dodawania własnych ocen czy sprawdzania ile produktów potrzebnych jest do wykonania danego przepisu.

  • gabi 2011-07-10 14:57:46

    Skorzystałam i jestem stałą Klientką .Polecam moim znajomym także chwalą. Bardzo dobrze przemyślana i prowadzona usługa. Reklama nie przewyższa treści. POLECAM! Szybko, kulturalnie

    i z ....pomysłem . A do tego ile zaoszczędzonego czasu.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane