Na rynek wchodzi nowy wariant kawy Jacobs

Autor: press.pl 5 października 2010 09:28

JWT Warszawa odpowiada za kreację i realizację kampanii wprowadzającej nowy wariant kawy Jacobs Krönung Espresso (Jacobs Krönung) na rynek Europy Środkowej.


Celem działań jest poinformowanie o launchu i przedstawienie produktu jako najbardziej aromatycznego espresso z pianką.
W kraju reklamy "Pełnia espresso" będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, Polsat, TVN, Discovery) i w kinach. Zamówiono je także na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane