REKLAMA
REKLAMA

Na rynek wchodzi nowy wariant kawy Jacobs

Autor: press.pl 5 października 2010 09:28

JWT Warszawa odpowiada za kreację i realizację kampanii wprowadzającej nowy wariant kawy Jacobs Krönung Espresso (Jacobs Krönung) na rynek Europy Środkowej.

REKLAMA


Celem działań jest poinformowanie o launchu i przedstawienie produktu jako najbardziej aromatycznego espresso z pianką.
W kraju reklamy "Pełnia espresso" będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, Polsat, TVN, Discovery) i w kinach. Zamówiono je także na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach kraju.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA