REKLAMA
REKLAMA

Na rynku będą się liczyły tylko duże podmioty, konkurujące z dyskontami

Autor: dlahandlu.pl 4 stycznia 2011 12:16

Eurocash uważa, że dzięki przejęciu działu dystrybucji Emperii firma będzie w stanie oferować niższe ceny detalistom, a przez to finalnym odbiorcom towarów, robiących zakupy w sklepach. - Nasza skala działania przełoży się na konkurencyjność cen i lepsze warunki dostaw dla sklepów niezależnych - zapewnia Luis Amaral, prezes Eurocashu.

REKLAMA

Po połączeniu Eurocash będzie miał 18 proc. udziału w rynku dystrybucji hurtowej oraz ponad 10 proc. w całym rynku sprzedaży żywności w Polsce. Będzie to drugi po Jeronimo Martins największy dystrybutor produktów FMCG w naszym kraju. Zdaniem prezesa Amarala ta skala działania pozwala na prowadzenie efektywnego handlu i proponowanie niezależnym sklepom rozwiązań, które obronią je przed wypieraniem z rynku przez dyskonty. - Ceny w naszych sklepach w 60 proc. kategorii są najniższe. Jednak to nie jest wystarczające, dlatego pracujemy dalej - podsumował Luis Amaral. Jest to jedyna droga na zachowanie 50 proc. udziału handlu tradycyjnego w obrocie żywnością. 

Jego zdaniem za 5 lat na rynku nie będą się liczyły podmioty o przychodach mniejszych niż 20 mld zł, dlatego Eurocash zamierza nadal rosnąć.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA