REKLAMA
REKLAMA

Na rynku nie ma miejsca dla kolejnej sieci dyskontowej

www.portalspozywczy.pl 6 lipca 2015 14:30

- Patrząc na ilość dyskontów i średnią siłę nabywczą Polaków można zauważyć, że dyskontów jest dużo. Być może za dużo. Trudno sobie wyobrazić, aby kolejna sieć mogłaby zbudować w Polsce 300 sklepów. Nawet w małych miejscowościach są 2-3 dyskonty. W miastach powyżej 20 tys. mieszkańców często jest ich kilka – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bogdan Orzechowski, dyrektor generalny Smurfit Kappa Wielkopolska.

REKLAMA

Sieci handlowe wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów i zmieniają swoje strategie. Widać to w podejściu sieci dyskontowych takich jak Biedronka. W przekonaniu Bogdana Orzechowskiego rynek handlowy jest nasycony i trudno sobie wyobrazić, by mogły na nim zaistnieć kolejne firmy.

Przypomina także, że w sklepach dyskontowych wybór produktów jest ciągle ograniczony. Nie zawsze spotyka się to z akceptacją klientów. - Sieci stawiają na private label oraz kilka najbardziej znanych marek. Nie ma pewności, czy klienci zaakceptują markę własną – mówi Bogdan Orzechowski, dyrektor generalny Smurfit Kappa Wielkopolska.

Więcej na portalspozywczy.pl

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA