Na rynku pojawi się nowy napój energetyczny Blow

Autor: press.pl 27 stycznia 2011 10:09

Premium Beverages planuje na marzec rozpoczęcie kampanii promującej markę gazowanych napojów energetycznych Blow - podaje press.pl


Napoje Blow można już kupić w polskich sklepach, ale kampania ruszy dopiero w marcu. Jej celem jest launch produktu i poinformowanie, że Blow to napój z segmentu premium. Grupą docelową działań będą osoby w wieku 15-35 lat, mieszkańcy dużych miast, z wykształceniem co najmniej średnim. Kampania "Blow Your Mind" planowana jest w pierwszej kolejności w ogólnopolskiej telewizji, Internecie i sieciach kin. Przewidziano też działania niestandardowe, w tym akcje event marketingu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane