Na świecie co sekundę zjadane jest 540 czekoladowych paluszków Kit Kat

Autor: pr 15 września 2015 09:51

Na świecie co sekundę zjadane jest 540 czekoladowych paluszków Kit Kat Kit Kat to najbardziej wpływowy batonik, for. Nestle

Należąca do rodziny Nestlé marka Kit Kat już od 80 lat namawia konsumentów w ponad 70 krajach do zrobienia sobie przerwy. Na całym świecie co sekundę zjadane jest 540 czekoladowych paluszków Kit Kat, a rocznie sprzedaje się ich aż 17,6 mld. Kit Kat to także marka, która tworzy historię marketingu i pierwsza, której udało się zaprosić inne marki do wspólnej zabawy online.

Wprowadzona na rynek w 1935 roku marka Kit Kat nie tylko przetrwała próbę czasu, ale także nigdy nie przestała iść z jego duchem. Kit Kat to według magazynu Time najbardziej wpływowy batonik wszechczasów.

Od 1938 roku marka Kit Kat związana jest z hasłem: „Czas na przerwę, czas na Kit Kat” (ang. “Have a break! Have a Kit Kat!”).

Punkt zwrotny w historii Kit Kat jako marki cyfrowej nastąpił w 2012, kiedy związany z marką Red Bull Felix Baumgartner zdecydował się na rekordowy skok spadochronowy z wysokości ponad 20 mil nad powierzchnią ziemi. Miał być pierwszą osobą, której uda się pokonać prędkość dźwięku w czasie swobodnego spadania. Niestety z powodu złej pogody jego skok był kilka razy przekładany. W Internecie rosło napięcie, toteż marka Kit Kat postanowiła zaoferować Baumgartnerowi moralne wsparcie w postaci zabawnego postu na Facebooku o treści: "To może trochę potrwać Felix, czas na przerwę, czas na Kit Kat” (ang. “It could be a long wait Felix…have a break, have a KitKat.” ).

”Ten post natychmiast odniósł sukces, rozprzestrzeniając się wirusowo w całym Internecie, a my nie zamierzaliśmy na tym poprzestać" – mówi Stewart Dryburgh, Dyrektor Kit Kat w Nestlé. Dlatego zespół Kit Kat rozpoczął burzę mózgów na temat dalszych pomysłów na komunikację i w ciągu mniej niż doby wysłał batonik Kit Kat przywiązany do balonu meteorologicznego wraz kamerą Go-Pro w… kosmos!

 Materiał filmowy został przesłany na YouTube i szybko rozprzestrzenił się na Facebooku i Twitterze z hashtagiem #BreakFromGravity, odnotowując ponad 6,5 mln odsłon na Facebooku i 10 mln wyświetleń na Twitterze. Red Bull docenił wyczyn przez tweet "Kit Kat, dzięki za wsparcie!".

"To był pierwszy raz, kiedy dwie marki weszły w interakcję online i zaczęliśmy myśleć, z jakimi jeszcze innymi marki chcielibyśmy porozmawiać? Z Kit Kat mógłby ciekawie spędzać czas?” – mówi Stewart Dryburgh. Zespół postanowił wykorzystać „moment marketing', czyli błyskawiczne reakcje online na bieżące wydarzenia w celu zaangażowania konsumentów do komunikacji z marką w Internecie i interakcje z innymi markami jako nowy sposób budowania osobowości marki Kit Kat – zabawnej, empatycznej i skorej do żartów.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane